وبلاگ بهمن ناجی

ساخت وبلاگ

بیمه عمر ایران مان

بیمه عمر ایران مان یکی از بیمه های بیمه ایران میباشد. این بیمه با شرایطی انعطاف پذیر میتواند یکی از جذابترین انواع بیمه باشد. آن چیزی که این بیمه را از انواع دیگر بیمه متمایز میکند تصمیم گیری در مورد مصرف بیمه است. بیمه مان را میتوان به شیوه های مختلفی استفاده و از آن بهره برد برای روشنتر شدن این موارد با ما همراه باشیدّ.

 

پرداخت حق بیمه عمر ایران مان

پرداخت حق بیمه در این بیمه عمر انعطاف پذیر است در واقع بیمه گذار میتواند با توجه به توان مالی خود مقدار حق بیمه ماهانه را تعیین کند و با توجه به مقدار پرداختی از این نوع بیمه استفاده نماید.

شرکت بیمه ایران در تعریف بیمه عمر ایران مان بیشتر سعی دارد به مخاطب اعلام کند که این نوع از بیمه یک سرمایه گذاری به صرفه است.

بیمه عمر ایران مان یک تیر و چند نشان

بیمه گذار در بیمه مان بعد از پرداخت حق بیمه و گذشت زمان میتواند از این بیمه استفاده نماید، علاوه بر استفاده به صورت بیمه نامه بیمه گذار میتواند از مبالغ پرداختی خود به عنوان یک سرمایه نیز بهره بگیرد. به عنوان مثال بیمه گذار بیمه عمر ایران مان میتواند از مبلغ ذخیره شده در بیمه خود درخواست وام نماید.

 

وام بیمه عمر ایران مان

وام بیمه عمر مان از پایان سال دوم و تا 90 درصد مبلغ پرداختی قابل استفاده است. اين وام نیاز به ضامن ندارد و بیمه گذار بدون نیاز به وثیقه آن را دریافت میکند.

وام بیمه مان متناسب با سرمایه گذاری بیمه گذار پرداخت می شود. با پرداخت وام شرایط بیمه همچنان برقرار است. یعنی بیمه گذار علاوه بر استفاده از مزایای این بیمه امکان دریافت وام بدون مخدوش شدن شرایط بیمه را خواهد داشت.

بیمه عمر ایران مان یک سرمايه است

با توجه به انواع استفاده هایی که از بیمه عمر ایران مان میتوان داشت، باید این بیمه را به عنوان یک سرمایه گذاری معرفی کرد. بیمه مان در شرايط دشواری میتواند سرمایه برای بیمه گذار باشد.

برای اطلاعات دقیقتر و خدمات بیمه عمر ایران مان در مقالات بعدی با ما همراه باشید.

بیمه بدنه ایران

بیمه عمر ایران مان

وبلاگ بهمن ناجی...
ما را در سایت وبلاگ بهمن ناجی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahman bahmannaji بازدید : 180 تاريخ : دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 ساعت: 22:46